Äntligen hemma

Har verkligen haft fuuuult upp idag så därför har jag bloggat så dåligt. Känner att jag inte vill göra sånna onödiga inlägg med bilder på typ mina fötter att jag är påväg hem eller nått liknande och så hann jag inte göra några tidinställda så ja därför har det vart så dålig bloggning. Efter skolan så har jag, jobbat, fixat pass och handlat mat och födelsedags grejer med världensbästa mamma. Vi har sjöngt med högsta volym i bilen, druckit powerking och varit gangsters, somvanligt. Nu är jag helt slut och sitter i min säng med min data och vecko revyn och mumsar på massa gosaker i min onepiece sen blir det tacos (!!) livet kan inte va bättre.

Kommentarer
Postat av: r o n j a

ÄLSKAR DIN BLOGG! SUPER BRA ÄR DEN! :D

2012-04-25 @ 21:27:12
URL: http://nattstad.se/ronjaalmthen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0