Bra soffe

Missade tåget i stan för min buss va sen så jag sitter nu på en annan buss som jag tänkte ta till skolan, men just nu står denna bussen still så jag tror jag missar den andra bussen som jag ska byta med, haha faaaan, bra soffe och komma försent första dagen, OPSI. Nej men vi har ju ändå inga lektioner osånt idag utan jag tror bara vi kommer få våra scheman osånt, eller? Ah jag vet inte, första dagen som 9a iallfall, känns galet att det är sista året på Ytterby.. Men ja nu ska jag väll sova eller nått bussen har stått still i över 10 minuter, fan de här är inte bra, bajs


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vrf va du i stan? Eller bor du där? Trodde du bodde rätt nära din skola...

2012-08-20 @ 18:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0