degar

ll ni veta vad jag gör just nu? Jo jag, städar, bloggar, äter godis, kollar insta, dansar, sjunger, äter mer godis i mina söta pyjamasshorts och ja har de ganska deg. Åt den goaste frullen med, massa frukt, mmmmh så gatt. Haha gud, mitt rum är så stökigt så nu har jag precis bäddat klart sängen och snart ska jag hämta damsugaren osvosvovs. Det här kommer bli en chill dag och till skillnad ifrån igår så känner jag bara för att vara hemma, Marina och Mamma har försökt få med mig till gymmet men jag känner att det är goare att ha en slappdag med massa godis osååå. Ne nu ska jag damsuga! lolololoololol.

Kommentarer
Postat av: marreee

tjockis, ville bara ha sällskap, du skulle ju inte behövt gymmaaaa :( heh

2012-08-26 @ 14:03:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0