konfirmationen

Fick en kommentar om jag kunde berätta om de sättet jag konfirmerade mig på och jag visst kan jag det. 
De andras gruppernas konfirmaion börja ju i Augusti när skolan börja, men vi hade våran första träff i advent.
Sen träffades vi 1 till 2 gånger i månaden fram tills lägret som var i 12 dagar. Vi va tvugna att gå 17 gudstjänster, men det va verkligen värt allt. Är så himla glad att jag valde sommarkonfan. Vi hade sån underbar grupp med 15 ifrån ytterby 3 ifrån Strandskolan 2 ifrån munkegärde och 3 ifrån Thorild. Så vi va mest ifrån Ytterby, faddrarna och ledarna va så otroligt härliga och snälla. Man blev jätte bra vän med alla och efter lägret började man tänka på ett annerlunda sätt, om ni ska konfirmera er nästa år så tycker jag verkligen att ni ska konfirmera er på det sättet. Lätt en av det bästa grejerna jag gjort i mitt liv.

Kommentarer
Postat av: Julia

Saknar!

2012-08-05 @ 20:36:31
URL: http://julianisbet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0