soffe fixar

Haha va såhäääääääääääär nära på att lägga upp ett video inlägg för jag behövde hjälp med att min data hade låst sig, eller aså tangenterna bara pep när jag klickade på dom, men sen provade jag och ta ut batteriet på datan och vips så funkade den igen, woho! Var annars för ful på filmen så det var ju tur att jag fixade datan, så ni slapp se mig, hahaha! Men de var några som undrade vart man kan köpa stickade tröjor och de finns typ överallt, på H&M, Gina Tricot, Carlings, Bik Bok mm, tror de flesta klädaffärerna säljer det iallfall! Idag har jag bara haft en slapp dag, legat i min säng i princip hela dagen och inte gjort nånting alls, haha galet. Eller jo jag har ätit FÖÖÖR mycket godis, nu har jag ont i magen, haha :( Ska ta och borsta tänderna och sen sätta på en film och somna till den, bloggar mer imon, puss gosisar.
 

Kommentarer
Postat av: Fanny

Snälla kan du inte göra ett videoninlägg ändå! Vill höra din röst och sånt plus att bloggen blir roligare hehe!?

2012-08-27 @ 16:19:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0