svar på tal

 Vad jobbar du med?:)
Jag jobbar i caféterian i idrottshallen under Sommarhandbollen som min klubb arrangerar för de små som spelar handboll, och de är i 5 dagar. Så jag gör chokladpuddingn, servarar mat, diskar, sopar, osv..
 
Vart beställde du dina ash? 
Va kosta dom? 
Vilken storlek tog du? Är dom normala i storleken? 
Tacksam för svar! (i ett inlägg) när du lägger upp dom kanske? :)
 
Jag beställde dom på spartoo.se och med frakt oså kosta dom typ 3 200 kronor, eller ja om man nu ska va exakt 3 172, hahah lol. Nej men ja, jag tog den storleken jag brukar ha på skor, hade provat dom på Firoucci innan så jag visste vilken storlek jag skulle ha (de fanns bara i mocka där, därför köpte jag de inte där) För mig är dom normala i storleken men de beror ju på helt vad du har för fötter/anklar alla kan inte ha boots med stålhätta för de är lite svåra att få i så om ni frågar mig är de normala i storleken men de har jag inte läst överallt.. så man får väll prova och se själv.

 
http://nelly.com/se/kl%C3%A4der-f%C3%B6r-kvinnor/kl%C3%A4der/jeans/dr-denim-202/plenty-denim-leggings-600581-14/
är det dom byxorna? om inte, kan du länka dom där de finns att köpa? sjuukt snygga!! :D
 
Nej jag tror inte att de är dom med hög midja, men dom finns att köpa på Carlings, Design Only och fiorucci, 
vad jag vet!! Ja visst är dom, de är lätt de skönaste byxorna jag har!
 
kan man se en bättre bild på väskan? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0