svar på tal

vilken slinga sprang du i?
Spran 8 km slingan, den grön/vita eller vad de nu är i skatås.
 
Har Ellen blogg? Kan du länka den ? 
Älskar din blogg!

Ah fast hon heter Elin men jag kallar henne Elllan, hehe. Men klicka här så kommer du till hennes blogg. Tack så mycket!!
 
kan inte du visa bättre bilder på din skinnjacka?
Har bara gammla bilder på den, men hoppas dom funkar.
 
Hej, jag håller på och letar efter primeboots. Jag undrar om du har några tips på antingen butiker eller olika webbsidor men snygga primeboots? Skulle varit så snällt om du kunde hjälpa mig!! btw; verkligen en superblogg med massa inspiration och allt, älskar den!!

Primeboots finns och köpa på Fiorucci och raglady är dom jag vet. Hehe, och sen kan du beställa på bootskompaniet  heppo.se och nelly sen är de bara att söka på typ primeboots på google så hittar man. Åååh va glad jag blev nu, tack sötis!!!
 
Vad har hänt med din kamera?
ja duuu, det undrar jag med. Linsen lixom laggar ibland och då funkar det ej att sätta på den :'(((

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt skinnjackan? var det längesen? tror du att den finns kvar? :)

2012-08-08 @ 11:02:13
Postat av: Anonym

vart har du köpt tröjan du har under skinnjackan? din blogg är jätte bra, älskar den!

2012-08-10 @ 10:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0