2012 i bilder

(han inte göra mera än tills Juli har hållt på i över en och en halv timma, men förtsätter mera sen, hahah ;)

Januari

Har typ inga bilder ifrån Januari, vill mest glömma den tiden. Har aldrig mått så dåligt i hela mitt liv, eller ångrat nått man gjort. Trodde aldrig att det skulle bli bra, trodde aldrig att jag skulle kunna gå ut igen, utan att få alla dom snea blickarna, alla statusar om vilken idiot jag var och hotsamtalen. Men jag blev så mycket starkare än jag var då och jag tror att jag mognade som person. Fick se allt ifrån ett annat perspektiv, jag stängde ner bloggen, hade inte facebook igen på 4 månader. Trodde aldrig att mitt liv skulle bli bra igen, men det blev det och jag är så himla glad för det! Kom även närmre så många av mina vänner, dom hjälpte mig verkligen när allt var som jobbigast. 

mår egentligen mest illa när jag ser dom här bilderna, eftersom de va senare på denna kvällem min facebook blev hackad. Men även första gången jag va hemma hos Emma. Min ängel, va skulle jag gjort utan henne? Dessa är dom ända bilderna jag har ifrån Januari 2012.

Februari

Jag tog fram kameran igen, för jag saknade och fota. Tog outfit bilder, bakade med Emma, va sjuk och trodde jag skulle bli frisk om jag åt b&j, hängde med Iris och gick på mitt första moppekurs, hahahha

Jag blev himla bra vän med Elin och Linda, vi blev en super trio. Så himla glad för det! Färgade även mitt hår mööörkt, nästan svart som nu. 
Köpte en One piece för vi skulle åka skidor, pussade på Simon och levde i min nya lila dräkt. 

Mars
Var på första stadslagträningen helt ensam ifrån mitt lag, var så nervös och ensam (lol) haha men Elin och mina kära föräldrar va där och stötta mig. Var ännu mera med Elin och Linda, åt gott, och fixade mina gammla shorts.

April 

Åkte till min sommarstuga med mina kära vänner, hade grymt kul!!! Ååh saknar hur kul vi hade!  Jag och Kaiser badade (!!!) Fyfan det var verkligen iskallt.
Åkte till Danmark med laget och spelade cup, det var den roligaste cupen. Tror alla i laget håller med om det, 5 dagar var vi där!

Hade myskvällar med Emma och Amanda, här var det Valborg tror jag? Saknar dom kvällarna galet mycket!!

Jag började blogga igen i mitten av April nångång, så hade med mig kameran till skolan. Herregud va bilder jag har därifrån, sen tröttna alla och vara med på kort. Hhahahah! 
Tog tag i träningen ordentligt här, det var då vi böjade springa milen, såklart spenderade jag många timmar i handbollshallen, jag fyllde även 15 (!!!) haha ååh va glad jag va och jag åt gott och umgicks med mina vänner. 

Maj

Jag hade födelsedags kalas haha, umgicks med massa vänner, åt gott, var på Emma och Amandas konfirmation, åkte epa XD, pluggade till moppeprovet, solade en massa, hade vattenkrig, shortsen var framtagna redan nu och jag minns verkligen hur varmt det var! Klippte även mitt hår, herregud va långt det var!!

Juni
VI FICK SOMMARLOV OCH SLUTADE 8AN, umgicks med mina kära vänner innan det bärde av på konfaläger i 2 veckor. Spräkte även min iphone för första gången. 
FYFAN VA KUL VI HADE! Två av bästa veckorna i mitt liv, allvarligt. Hade så roligt och vi blev som en familj allihopa, åååh det var verklligen så grymt. Sen konfirmerade vi oss två dagar efter vi kom hem, helt underbart!

Juli

Spelade partille cup och gick på invigningen med Klara, Iris och Emma. Packade till Kroatien med Lindisen. 

17 dagar i Kroatien med Linda, åh de var helt underbart!! Vi hade de så varmt och skönt och ja de va grymt.
Dagen efter vi kommit hem hade jag och Emma fixat överraskning för Amanda för hon hade fyllt 16, det blev så lyckat!! Haha mandis blev så himla överraskad och det var så roligt och ses igen!!

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad var det som hade hänt i januari? :(

2013-01-01 @ 00:32:38
Postat av: Anonym

Vad va det som hände i januari? :(

2013-01-01 @ 03:48:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0