svarar

Är det inte lite kallt att sitta ute och äta frukost nu när de är snö och allt? jättebra blogg btw :D
Hahhahahahahah asså föråt men jag börja skratta så himla mycket när jag såg denna kommentaren, det klart att jag inte sitter ute och äter nu?!?! Brukar fota ute för det är finare ljus och nu tänkte jag att det skulle bli lite mer juligare bild, haha tack!

 

Hur gick det för er i usm? :) och tränar ni med 98orna, Isf hur gick det för dom i usm?! Grym blogg! :D

Inte alls bra, vi åkte ut i steg 2 hahah.. Vi tränar med dom på torsdagar, dom är fortfarande kvar och ska spela setg 3 snart tror jag! 

 

Hur mycket förlora ni med mot Bjurslätts i sm, och vad tycker du om det laget. Såg på en video där det såg ut som om ni inte gillade dom alls?:)

Jag kommer faktist inte ihåg, de var endel bollar, haha! Jag tycker inget illa om dom alls, duktiga handbolls tjejer. Men vi hoppades att dom skulle förlora den matchen så att vi skulle gå vidare, hahah  men jag tycker väll inget illa om dom. 

 

uppdatera meeeeer

Neeeeeeeeeeej, tycker att 4/6 inlägg räcker, jag gör så många jag hinner. Bloggen tar vädigt mycket tid och ibland måste man prioritera tiden till viktigare saker. 

 

Jävlar va fint! Kan inte du lägga upp var allt kommer ifrån, fattar inte hur du kunde matcha så fint!! Men due galet fin med, älskar dig helt enkelt:D

Ååh tack snälla, vad glad jag blir! Det vita överkastet kommer ifrån IKEA, den kudden med massa små stjärnor på och den stjärn filten kommer ifrån RUSTA, tror jag ??? Den kudden med text hitta jag här hemma och dom två kuddarna med en stor stjärna på bestälde jag ifrån en hemsida, men hittar inte den.. hade sparat den som favorit på datan men sen tog datagubben i skolan bort allt ifrån datan, så tyvär vet inte vart dom kommer ifrån. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0