fakta om mig

Hatar mjölk, fåglar och långsamma jävlar som går typ 4 bredd i stan.

Har spelat bandy, lol.

Tycker Kissie har fått himlans snygg kropp nu, förutom att tuttisarna är för stora.

Vill ha tandställning, eftersom mina tänder är kaos. Men dumma tandläkarna är så dumma så jag får inte det.

Stör mig när folk ''avbokar'' att man ska tex träffa dom i sista sekund eller kvällen innan.

Jag har med mig kameran överallt (förutom till typ toan oså då XD) men om jag glömmt minneskortet i datan får jag ångset.

Mina naglar och hår växer som ogräs, önska att min hår va typ hälften så stort. Det är jobbigt att se ut som ett troll om jag ej plattar de.

Tomas Dileva va min idol när jag va liten, ni vet han med klänning, hahhah.

Tycker öronvax är så jävla vidrigt, ååh det är så ÄCKLIGT. Gör rent öronen folk!!!

PEACE OUT BRE

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0