helvete

Min natt har varit en jävla helvete. La mig halv elva, kan inte somna förens halv två. Min hals är så svullen så att varje gång jag sväljer känns det som jag sväljer en taggtråd typ. Ögonen rinner, de andra ögat har smittats. Jag ligger och gråter som en liten skitunge för det gör så ont, har panik för jag knappt får nån luft. Känner mig som 5 igen, en liten hjälplös tjej som sov hos mamma inatt. Jag sov lixom i mammas säng ifrån halv 2.. Äter halstabletter som en galning och dricker varmt vatten och hunung men de hjälper inte, min ögoninflammation har jag ju fått ögondroppar till, men jag tänkte ju fan inte att de skulle smittas till de andra ögat. När jag vakna imorse så kunde jag inte uppna ögonen, för dom är som igenklistrade. Måste badda dom med massa ljummet vatten i drygt 3 minuter för att jag ens ska kunna uppna dom. Ursäkta att jag klagar så jävla mycket, men jag vet inte vad jag ska blogga om annars, eftersom mitt liv ser ut såhär för tillfället.
Äcklas själv att bilden förstår om ni oxå gör det.. Börjar dock vänja mig att jag ser ut såhär, MEN jag har ju bild brist, så jag tänkte att bi ska få se hur söt jag är :)
-Tänk er att båda ögonen ser ut som de svullna på bilden nu-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0