juli 2011

Bilder ifrån förra året i Juli, börjar med en på mig och min gamle vän Pernilla.
Jag var väldigt mycket med Julia förra sommaren, vi va endel med Doffe och Tony och åkte till Stockholm och hade hur kul som helst, de va tider det! haha. 

Va på liseberg med min iris, haha nej men va på liseberg väldigt mycket eftersom jag hade guldpass då, woho. 

Sen va jag väldigt mycket med Marina, vi åkte på hennes moppe och badade i Getskär. Moppen dog och vi fick gå i över 2 timmar mitt inatten för att få hem den, hahahaha kommer du ihåg?!
Sen var jag två veckor på mitt kära land, eller ja min sommarstuga. Älskar att vara där, men tror inte att jag hinner vara där i sommar. Kusinerna och andra släktingar är alltid där och vi äter massa mat och badar, de är lätt mitt favorit ställe! Johanna kom då ner och stannade där i drygt en vecka, hade de väldigt skönt. Lärde mig att åka vattenskidor med, den ni!!! hahhaa. 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hihi söta å sånt , grym blogg :) <3

2012-07-30 @ 01:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0