godmorgon

Vaknade runt 8 somvanligt och då gankse 5 minuter senare pratade jag med ellan, som inte hade gått och lagt sig än, hahah!!! Så började min dag, sen käkade jag och har duschat oså. Nu ligger jag i min säng och lyssnar på sofias musik, åååh det är den bästa. Ska bara packa det sista sen så är allt klart, shit är så himla taggad. Bara vädret blir bättre, men ååååååh det kommer bli så kul. Vi ska åka runt 4 så jag kommer blogga lite mer under dagen, sen så vet jag inte om jag tar med min iphone eftersom pappa tycker att den ska in på lagning.. Och jag vet inte om det funkar att mobilblogga för blogg.se appen har inte funkat, så vi får se. Ellan och Iris kommer iallfall blogga så har jag gjort några tidinställda, så uppdateringen kommer inte vara på topp nu under två veckor.. AJAJ alla gråter floder nu, haha lol. Saknar min bästis så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0