nattis

Är verkligen helt sjukt trött och de är nog bäst att sova nu, kommer vara en lång dag imon med massa repetion i kyrkan i över 5 timmar. Kommer även vara fotografering så måste fixa mig o grejer med, ååh kommer nog vara en stressig dag. Börjar även bli nervös eftersom jag ska sjunga en vers i en låt, haha visst fine de är bara en vers men ändå, vill inte göra bort mig allt för mycket.. haha men hoppas de går bra. Men ja ska jag sova, saknar min iphone och alla mina vänner. Snart så träffar jag allihopa, ska bli så grymt. - inlägget skulle publicerats runt halv 9, haha åh -

Kommentarer
Postat av: Linnea även kallad "Andersson"

Wehoo kommer o kollar på eran konfirmation på Söndag! :))

2012-06-29 @ 23:49:34
Postat av: Anonym

kan inte be någon filma när du sjunger? dina kära gästbloggare skrev ju att du var så bra på att sjunga så skulle vart väldigt kul att se på :D <3

2012-06-30 @ 00:36:01
Postat av: elin

JAG SKA FILMA PÅ SÖNDAG / VÄRLDENS BÄSTA GÄSTBLOGGARE OCH FILMARE

2012-06-30 @ 02:11:52
URL: http://davidssson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0