Sofia lever för Guds skull

Tjabba tjena hallå, Elin här nu igen, fick änna till det med Gud där i rubriken, haha så ful är jag. Har ju som sagt varit iväg i Borås och träffat Sofia idag. Om ni visste hur glad hon blev när hon såg mig, helt grymt kul att överraska folk ju! Hon bodde i ett super mysigt hus mitt ute i ingenstans, man fick verkligen såndär "kollo-känsla" typ. Vi käkade en massa mat, gjorde massa galna lekar och skrattade alldeles för mycket. Våran kära Soffe verkar i alla fall ha det hur bra som helst, är bara lite orolig att hon kommer vara alldeles för kristen när hon kommer hem, hon kanske går från mat-blogg till guds/kyrk-blogg, då kommer jorden gå under!!! Haha nä men ja, här är några bilder från idag, massa pussar och kramar från lilla mig (LÄS MIN BLOGG HÄR, HEHEHEHE)
 
 
 
  
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0