somna

Ja vad ska man säga, min ögonfrans färgning gick åt helvete. Fick massa färg i ögat så jag började gråta, la mig i sängen och bestämde att jag skulle försöka sova. Så jag ställde ett alarm på 30 minuter så vaknade jag tvättade bort färgen hade fortfarande i ögat och ifrån när jag grät så har jag massa svarta linger på kinden som inte går bort, åååh fan och de svider jätte mycket och ja jag suger. Men de va skönt o sova i typ 1 timma iallfall, haha som ni märker så har jag INGET att blogga om eftrsom jag inte gör nånting för tillfället. Ska sova vidare nu, ha de.
kommer sakna att inte träffa dig varje dag i skolan min fina vän, ååh älskar dig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0