D.Ö.D

HELT SERIÖST, jag har aldrig varit såhär trött/död efter en träning innan. Först hade vi ju en och en halv timmas handboll och efter det så körde vi långa intervaller på 800 m x 4 tror jag det va?  alltså springa de snabbaste man kan, ååh shit pommes. (låter inte så jobbigt kanske, men tro mig de är ett helvete) Hej bra kondition, hejhej. Ne ush, nog om det. Tack emilia hjärtat för att du bloggade förut, även fast det tog över en timma??? haha gose. Klockan är för mycket för så små som mig, redan halv tio, dags att nana
nattis.
bild från bättre tider, de va bättre förr. Annars är jag jätte seriös oså på den bilden med.

Kommentarer
Postat av: matilda

hejhej, har inte sett några inlägg med simon? är ni fortfarande ihop eller är det slut? grym blogg!:)

2012-05-09 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0