I ♥ tacos

Tjenare kompisar, Elin här idag igen! Fick precis ett panik-sms av min kära vän där hon fråga om jag kunde blogga åt henne. Tur att hon har en sån grym kompis som mig, vad gör man inte för att hålla hennes superblogg på topp? Eftersom Sofia är en riktig mat-lover, precis som mig så tänkte jag bara passa på att berätta att jag ska äta tacos alldeles strax, veckans höjdpunkt! Visste ni föresten att:

Jag och Sofia har varit vänner sen vi var små eftersom våra mammor har varit bästa vänner sen dom gick i första klass. - Våra mammor är hur lika som helst, nästan lite läskigt lika.. Tror dock att det är därför jag och Sofia är så himla lika och passar så bra ihop, hihi. - För 3 år sen var jag blond och fjortis precis som alla andra, gick alltid runt med vitt eller svart pannband, och jag var Sofias idol för hon ville se ut som mig, hahaha! - Idag är det istället jag som är grymt avundsjuk på hennes rumpa, skulle döda för att ha en sån go rumpa. - Sofia är en av de allra härligaste människorna jag någonsin träffat!

Haha så ful är jag.. Nu ska jag äta massa tacos och leva livet, ha det fint allihopa och glöm inte att läsa min fina blogg - MASSA PUSSAR FRÅN EGO ELIN <--- FEEET LÄNK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0