Svar på tal

Hur är de mellan dig , Marie , Klara , Julia? - Jo men det är bra!

När ska du skaffa fb igen? - Funderar på att göra det snart.



Hur tar du sånna bra kort? bloggar du via Iphone för dina bilder blir ALLTID jätte bra! för ja tänkte du kan ju liksom inte blogga via kameran ellerhur haha?

Alla mina bilder tar jag med kameran och nej det går inte att blogga ifrån den, haha! Men jag bloggar alltid ifrån datorn så jag gör inga iphone inlägg.


Bra kamera eller jävligt bra kamera?
du tar med det va? btw. har du med den till skolan och fotar där? o.O
fin du är sofia!

Fattade inte rikigt det första, men jag hade inte tackat nej till en jävligt bra kamera, om det är de du menar? haha. Ja jag har med kameran till skolan, tänk er att en turist som fotar allt den ser och har kameran runt halsen. Det är jag.

Kan inte du ha frågestund? :)
Nej inte på ett tag, om man undrar nått så är det bara att kommentara!

Vilken tid fick du på rundan?
36 eller 38 minuter tror jag det va!

Men när ska du konfirmera dig då?
Jag ska göra det den första Juni, eftersom jag går sommarkonfa så ska vi ha två veckors läger när sommarlovet har börjat!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Är du fortfarande tillsammans med den killen du va tsm med för ett tag sen?

Vad var de som hände att du tog bort din Facebook och blogg?

2012-05-06 @ 14:01:38
Postat av: Anonym

är du fortfarande tsm med simon `? :)

2012-05-06 @ 19:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0