tråkig

Min blogg är tråkig. Alltid samma grejer, inget nytt händer på veckan. Om man läst bloggisen i 2 veckor då vet du exakt hur mitt liv ser ut. skola, hem till iris, träning, duscha, plugga, sova + all tid som faktist går till bloggen.
Nu när de inte är sommarlov så händer det faktist inte så mycket i mitt liv så bloggen kommer fortsätta somvanligt, men under sommaren så kommer jag ju hitta på massa roliga andra saker, men jag tror även att jag inte kan blogga så mycket då. Ska ju på 2 veckors konfaläger, 2 veckor i kroatien, partillecup i 5 dagar, åka till stugan i 1 vecka och så mycket mer. Hela sommaren är ju inte inbokad eller vad man ska säga, men jag tror jag har 3 veckor som jag inte har inbokat nånting på som jag kommer spendera tillsammans med mina grymma vänner. Frågan är med bloggen om det är värt att lägga ner så mycket tid som man faktist gör? för nu i detta inlägget tänkte jag skriva, ska plugga nu. Men istället för att göra de så har jag bloggat i en kvart? Så all tid går dit. Vi får se hur de blir med bloggen. Om jag ska skita i allt..? Fast jag vet att jag kommer sakna de så mycket, men ja skitsamma egentligen. Godnatt.
tänkte liva upp stämmingen, hehe.

Kommentarer
Postat av: elin

TAR DU BORT DEN SÅ SÄGER JAG UPP VÅRAN VÄNSKAP I EN HEL DAG (DEN DAGEN DU TAR BORT DEN, FÖR DÅ SKA JAG DRÄNKA MINA TÅRAR I MASSA FRÖDINGAR) SÅ BÄST FÖR DIG ATT DU FORTSÄTTER BLOGGA (OM DU INTE HAR TID NÅGON GÅNG SÅ SLÅ EN PLING TILL ELLEGIRL SÅ GÄSTBLOGGAR HON) HEHEHE LOVE U MANNEN <3

2012-05-29 @ 22:16:22
URL: http://davidssson.blogg.se/
Postat av: Helin

nej,va du än gör ta inte bort den! blogga lite mindre i värsta fall!!

2012-05-30 @ 15:23:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0