gymnasieval

Vad fan ska jag välja? Har fått frågor oså om vilket gymnasium jag ska välja osvosvosv. Jag va helt inne ett tag att gå på Hvitfeldska och inriktning samhäll beteéndevetenskap, men vet inte. Sökte precis in till Handbollsinriktning på Katrinelund, eftersom det är 8 bästa som kommer in tror jag inte att jag lyckas, haha men alltid kul och prova. Sen va jag lite inne på barn och fritid (eller ah min studivägledare va väll mer det än jag? hon skrev det som förstas val i sina antekningar, EH WTF) Men ah jag vet inte, ska gå på öppet hus på Katrinelund på Lördag och i början av December på Hvitfeldska, så vi får väll se vad som händer. Tycker att detta är så sjukt jobbigt, WHAAAAAAAAAAA PALLAR INTE, JAG FUCKAR UR. Lol, spela aldrig över igen :P Men de är jobbigt att man ska välja hur man typ vill att sitt framtida liv ska se ut på bara några månader..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0