november 2011

Jag var väldigt inne på och redigera in massa stjärnor och rymtema typ? Brukade fota mig själv mycket i November, haha hitta mest bilder på mig själv. Hahaha lol.
Jag var tillsammans med min första riktiga kärlek, Simon. Haha gud va små vi va på dom första bilderna.. och nu  har han verkligen växt ifrån mig, haha går typ under hans haka. Galet juu. 
Hahhahahah ååååh denna dagen, fyfan va kul vi hadde!!! Jag, Iris, Klara och Marie skulle spela in en musikvideo typ och dom va mina boyz, hahahhaha åååh min bror blev så arg att vi tog hans kläder med, ååååh saknar <3<3<33<3<3

tog massa outfits med, får bli bättre på att fota med kameran. Ska önska mig en ny i julklapp, kommer bli så värt eftersom jag verkligen älskar att fota, men eftersom min kamera är så dålig är de inte så lätt att fota bra bilder, men jag försöker, hahah.. :(:(::(

Kommentarer
Postat av: Lollo❤

Vilken sida eller vart har du redigerat dina såna bilder , dem första bilderna ??:)))

2012-11-09 @ 21:36:00
Postat av: Anonym

du tar ju visst sjukt bra bilder med din kamera!!

2012-11-10 @ 19:55:56
Postat av: ebbisen_98

hahahha när ni är killar, DÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖR. SNYGGAbabes<3

2012-11-13 @ 11:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0