svarar

Har du gjort din bloggdesign själv? As bra blogg med grym uppdatering!
Nej min grymmaste vän Elin har gjort den, tack sötnos!

 

Hej Sofia <3
vrf kan man inte titta på flikarna på det som det står t.ex kläder på fliken "kläder". det är jätte synd men din blogg är super bra och du är super snygg och jag är jätte glad att du fortsatte blogga <3

Jag vet inte riktigt varför det inte funkar, men om du först klickar på fliken Shopping och sen outfits så kommer de upp! hahah, åååh tack så jätte mycket!!!
 

vad kostar skärpet på tessie??
199 svenska riksdaler!

Kan inte du skriva recept på den smoothien eller aa vad du har i den osv :) älskar sin blogg, du är grym Sofia!
Gör lite olika, ibland har jag i hallon, blåbär och banan mjölk och lite kesella och havregryn. Ibland bara hallon, eller banan (+mjölk då) kör på de jag känner för, tack så mycket!!!
 

Vilken sida eller vart har du redigerat dina såna bilder , dem första bilderna ??:)))
När man kunde redigera på picnik, så gjorde jag det där! :)

Kommentarer
Postat av: Carolina

Ha en frågestund!!!

2012-11-13 @ 21:11:37
Postat av: Ella

Hej grymma Sofia.Jag har gillat en kille i snart 4 år och när jag sa till honom att jag gillade honom så sa han att han inte gillar mig och jag frågade varför.han sa att jag var ful på alla möjliga sätt.två år senare får jag veta att det inte var han som skrev det utan en kompis till honom som jag inte känner.det är ändå jätte jobbigt men ändå lättande.vad ska jag göra? KRAM <3

2012-11-14 @ 15:43:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0