diet?

Först och främst villl jag bara säga att jag uppskattar verkligen era fina kommentarer, blir så himla rörd och verkligen himla glad när jag läste dom. Ni visar verkligen att det finns fina och underbara människor ute i världen.♥ 
 
Jag själv skulle aldrig nånsin sluta äta för att jag får en kommentar om att jag gått upp i vikt, det är lite det jag ville komma med att skriva att jag gick på ''diet''. Att ni tjejer är bra som ni är, om nån klagar på att du tar mycket mat i bamba (som jag) haha börja inte ta lite mat som dom andra bara för att det är nån som säger - SOFIA SKA DU ÄTA UPP ALL MAT SOM FINNS HÄR ELLER?! Ta så mycket som du själv känner är bäst, så du blir mätt och tänk inte på att ojdå nu kanske jag tog mycket mat för det andra tjejerna tog hälften av det du tänkte ta..
 
Om du går på stranden tänk då hur många tjejer är det egentligen som har den här dröm kroppen eller ''idealet'' på kroppen man ''ska'' ha? Alla tänker samma att man ska va smal och ha den grymmaste kroppen (iklusive jag själv) men det är ju inte allt. Du ska må bra själv oxå, man mår inte bra utan nån energi vilket du får utav det du äter. Du går nog mer ner i vikt om du äter rätt än att sluta äta alls, jag själv har varit utan godis, kakor, oboy osv i 1 vecka och 2 dagar tillsammans med Iris, woho. Sånna grejer kan man sluta med istället för mat, ville bara säga att bry dig inte av att nån anonym kommenterar att du är ful eller tjock, bara du själv vet att du och din kropp mår bra. Ville bara säga det, puss. 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Fan vad bra skrivet Sofia! Du har nog bästa bloggen någonsin + du ser inte alls "stor" ut jag förstår dig när du säger att dina kompisar alltid ta mindre mat än vad du gör det gör mina kompisar också, men om man träna så mycket som du gör ska man äta bra med mat och få energi!

Grym är du sofia! ❤

2012-10-11 @ 21:51:41
Postat av: alexandra!

rätt!
mat är det goaste som finns asso!
jag blir så inspererad av dig!
du har grymt fint utseende och vågar säga sanningen!
jag är med en sån som tar mycket mat och folk kommer fram ba o asso fan va du äter, å du äter as mycket, du kommer bli tjock.
haha asso bara man tränar och rör på sig så måste man liksom få äta?
men du är grym Sofia!!
älskar din blogg!!! <3

2012-10-11 @ 22:09:38
Postat av: alexandra!

rätt!
mat är det goaste som finns asso!
jag blir så inspererad av dig!
du har grymt fint utseende och vågar säga sanningen!
jag är med en sån som tar mycket mat och folk kommer fram ba o asso fan va du äter, å du äter as mycket, du kommer bli tjock.
haha asso bara man tränar och rör på sig så måste man liksom få äta?
men du är grym Sofia!!
älskar din blogg!!! <3

2012-10-11 @ 22:09:38
Postat av: foughman

haha och om du har gått upp i vikt ;) Du har as rätt i vad du säger ! Jag tycker du är heltgrym och super snygg sofia ! :D

2012-10-12 @ 08:11:06
URL: http://nattstad.se/josefineefoughman
Postat av: Sofia

Bästa jag har läst på länge! Du är grym Sofia!

2012-10-12 @ 09:29:02
URL: http://sofiaswag.blogg.se
Postat av: Sofie

Något av det bästa jag läst! så grymt!! Du är en sån inspiration för många tjejer när du skriver såna här inlägg! Jag själv tar åt mig det du säger och ALLT är så jävla rätt! Önskar att det var fler som kunde tänka likadant som du! Kram

2012-10-12 @ 16:59:51
Postat av: Linnea

BÄSTA JAG HAR LÄST PÅ LÄNGE! fuck den där andra jävla patetiska komanteraren! :o

2012-10-13 @ 10:24:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0