jävla sopa

Så jävla typsikt mig att när man förengångskull har tidig träning att man glömmer att ta med sig egna nyklar. Så nu sitter jag utelåst (börjar bli van nu) kan ju säga att jag fryser väldigt mycket och jag har bara suttit här i 40 minuter.. ska sitta här i en timma till tills min bror kommer hem, kul jävligt kul. Inte nog med det så såg jag att jag inte är vidare i distriktlaget, buhu det sög ju. Men dom tjejerna som är kvar är ju sjukt duktiga så de är ganska givet att jag åkte. Men ja annars är jag glad att det inte regnar på mig just nu och jag känner verkligen fuck livet för tillfället, jag som hade planerat att lägga mig och sova när jag kom hem, åååååååååååh. Springer annars runt här i trädgården och leker natur fotograf, hahahha lol

Kommentarer
Postat av: ingrid

vilken söt snigel, sofia :)) hahah

2012-09-20 @ 21:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0