mini kyl

Hahah så jävla värt va, Iris pratade om att hon skulle önska sig ett kylskåp hon kunde ha i sitt rum när hon fyllde år.. Jag ba mamma jag vill med ha det (!!!!)  Så säger hon att vi har ett i källarn jag kan ta, hahahha så nu har jag ett fucking kylskåp vid min säng, jag dör, lite skrämmande, typ hej jag heter sofia är så fet så jag ej orkar gå ner till köket för att äta så jag ligger i min säng och gör det. Nej men jag tänkte att jag lägger saker där jag inte vill att min bror ska äta upp (risifruttin tillexempel) Ska dock fylla den med cola och vatten, haha mjölken har jag redan bärt ner till kylen där nere igen, tänkte att jag kan väll dricka oboy i köket, haha så fet ska jag inte va.. Men ja detta är ju helt underbat, ÄLSKAR MITT LIV <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0