tips

Om du har problem med finnar så ska du absolut köpa dessa prudukter. Jag har drygt använd dom i en vecka eller ja 6 dagar och nästan alla mina finnar är borta nu. Man ser kanska inte mycket att jag har finnar på bilder men ja jag har endel och ibland blir de som en bomb i mitt ansikte och jag vill knappt gå utanför min dörr då.. haha. Men först tvättar jag ansiktet med den Acnicyl (vita förpackningen) masserar in den i ansiktet och sen tvättar bort med vatten, efter de tar jag Basiron på mina finnar eller vad man ska säga, rekomenderar verkligen detta eftersom jag fått ganska bra hy nu!!! Båda kostar runt 100 kronor styck och finns på apotek.




Kommentarer
Postat av: Johanna fredholm

Sätt en klick tandkräm på finnarna ba & ha de där i 2-3 timmar å sen nästa dag e jävlarna borta :D

2012-09-15 @ 13:39:53
Postat av: Anonym

ska man tvätta bort basiron oxå? Eller ska man bara låta de va kvar? Behöver svar ganska fort eftersom att jag ska börja använda de idag,
Puss!

2012-09-24 @ 21:52:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0