svarar

 
hur kan du äta såmycket sötsaker utan att gå upp i vikt??
Hahah tyckte denna kommentaren va lite rolig, asså vad vet ni egentligen om jag går upp i vikt eller inte?? Jag äter ju inte direkt allt jag lägger upp på bloggen. Men jag väger mig inte så jag vet inte. 
 
 
du har ju sagt förut att du inte vet om du o simon är ihop osv.. men nu måste ni väl ändå gå ut med att ni är tillsammans? man kysser ju inte sin kompis eller? :)
Det var ju jätte längesen jag skrev det, haha i september förra året eller nått? Men ja vi är tillsammans
 
man kan få hepatit A av frysta bär :((((( #nomoresmoothiesdepressed_97
Ah jag vet, men YOLO
 
Vart har du köpt klockan????
På ur&penn!
 
använder du eyeliner? :)
Japp! 
 
Vem är din kompis Fredrik Gunnarsson tsm med ? Stog på fb
Igen, han är singel flickor
 
 
Hur redigerar du dina bilder? Lägger du på något filter eller ökar du bara kontrast & skärpa och sånt? :)
Jag brukar redigera på i picasa, ibland ändrar jag bara kontrasserna (Högdager mest) och effekter jag använder är oftast Cinema scope, Vänddia, Boost och filterat svartvit! 
 
hur får du dina bilder svart vita?
hahah i picasa!
 
what varför sälja den??? 
Har inte användt den alls mycket så det är bara onödigt att jag ska ha den i garderoben!
 
 
vilken linje ska du ta?:)
Samhäll Beteende! 

 
Har kollat runt lite på din blogg nu och har sett shortsen du har fixat till själv, sjukt snygga är dom!Skulle du kunna visa i ett inlägg hur du gör när du typ fransar dom, gör så att dom ser lite slitna ut och sätter på nitar? :)
Tack så mycket!! Alltså jag bara klipper lite och så tar jag ett rivgärn och sliter lite med det, haha nitarna sätter jag bara fast som vanligt.

Kommentarer
Postat av: Fredrik Gunnarsson

LOL XDD

2013-04-23 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0