svarar

Vad gör ni på språkvalen egentligen? tycker jag läser att du kollar pll varje gång ni har språkval? e de så chill?! :D haha
Jag hoppade av spanskan när jag började 8an, så jag går i engelska/svenska och vi får göra vad vi vill där. Så ja det är väldigt chill!
 
var har du köpt iphone skalet och hur mycket kosta det? 
Det är ett klistermärke typ, och jag köpte det på Bik Bok för 50 kronor tror jag!
 
Brukar inte du andas? :PP 
nej lindabinda, bara när jag är här på landet XD
 
Vart ligger det ?
Bokenäset, Uddevalla. Ganska nära till Lysekil! 
 

Vart har du köpt tröjan ?! Du är sjukt fin❤
Den kommer ifrån Tessie! Åh tack så himla mycket, kram <3
 
när kommer den där videon??
Jag vet inte :))))
 
Oj, najs! :DDD  varför fick du den? eller köpte du den? :D
En överraskning ifrån pappa, kameran var en förtidig födelsedags present!
 
hej! kan du ge tips på snygga konfirmations klänningar? och typ snygga skor till det? skulle verkligen uppskatta om du gjorde det! 
ÄLSKAR DIN BLOGG!! och dina bilder!! hihi, kram :)
 Jag tycker att du ska ha en ljus klänning och skor spelar ingen roll. Man måste inte ha klackar, jag hade faktist palladium till min klänning förra året. Så converse funkar ju med, tycker du ska ha några skor som du känner dig bekväm i eftersom man står i kyrkan så mycket! Men Nelly, Asos, Bubbleroom har fina klänningar!  Ska försöka fixa ett collage så snart som möjligt!!
klänningen jag hade på min konfirmation förra året. 
 
Hur gör du dina amerikanska pannkakor? ❤❤
Haha jag följer ett recept. Sök på amerikanska pannkakor på google så kommer det komma upp! 

Har samma kamera och undrar vilken inställning du tog dessa bilder i? För antar av ljuset på bildn att blixten inte behövdes men det verkar ite vara P för då blir bilden ofta lite brusigare typ? :) 
Tack på förhand!
 
Asså va?? Jag förstog inte riktigt vad du mena, men den inställningen jag hade är den utan blixt. Det är en blix på och ett sträck över den typ. 
 
Vart köpte du ljuset och vad kosta de? :D 
Det finns en liten klockaffär som har utfärsäljning brevid Ica Focus i Focus huset, som ligger nära svenska mässan.  (oj bra beskrivning XD) Det var iallfall halva priset på ljuset så det kostade bara ynka 50 kronor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0