bilder ifrån Norge

Ligger i min säng nu och kollar bilder ifrån Norge! Det är faktist väldigt roligt och kolla igenom dom, eftersom det är massa bilder jag inte sett! Alla brukar springa runt med min kamera, så det är verkligen kul!! Okej inte alla, men några.. Hahha, ååh slänger upp en del av dom nu! Ska sova sen, så godnatt!

Första kvällen, Nicole, Jag och Ellen va leoparder :P hahahah

efter match

Vi har egna frisörer och massörer i vårat lag

så goaaaaa

borstar tänderna och sover, hahaha det är så skönt och täcka ögonen med något mörkt. Här fick det bli ett par löparbyxor..Önskar mig en sånn sovmask!!

påväg till match, alla är glada förutom Emilia

hejade på våra andra tjejer som spelade

fina moisen och jag släpar på högtalaren

julia är en riktig krigare

Spelade emot ett lag som hette Fet, hahaha fan va najs och heta så. Riktigt fett XD :P:P:XPD

även fast båda lagen va ute så va vi glada ändå. Det är så roligt nu när vi har slagit ihop med 98orna tycker jag!! Woho, första cupen tillsammans :)) Även fast det inte var en direkt succé under matcherna, så hade vi ändå kul! Längtar så till SM!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0