svarar

Ha bloppis!!
De va ganska fula kläder så tror inte att jag har det! 
 
vart ha emilia köpt sin tröja? den som hon har överst :)
Den kommer ifrån Ester Elenora!
 
 Vad heter jennys blogg? 
nattstad.se/jennyisabel
 
Vart har du köpt Milka chokladen? 
Har letat överallt hittar den inte! :/
 
Min mamma köpte den på göteborgs orienthus, hahah nått sånt!
 
Vart har du köpt byxorna? Kan du va snäll O svara på denna frågan för du svara aldrig :( 
Shortsen kommer ifrån Gina, förra sommaren. Förlåt men jag tycker det är så himla tråkigt och svara på kommentarer, känns som att jag gör en läxa typ hahha :(
 
Vart är de halsbandet med röda stenar ifrån? vad är armbandet ifrån??❤❤ vart hitta du plånboken och hur ser den ut inuti? :)
Halsbandet kommer ifrån Cubus, armbandet ur&penn och plånboken kommer ifrån Accent, den ser ut som en vanlig plånbok innuti! :) 
 
Vad har du för kamera ? Grym blogg Sofia :) 
En canon eos 600d! Tack snälla!! 
 
Vart köpte du tröjan??? 
Det är mammas, och jag vet inte vart hon köpte den, tyvärr!
 
Vart kan man köpa jeansen? Jätte fina!!! Vart kan man köpa tröjorna? :)
Tröjorna kommer ifrån American Vintage och byxorna vet jag inte riktigt, men klicka på collaget så hittar du vart allt kommer ifrån!
boyfriend jeans
 
 
Åh, älskar smyckena! Så himla fint. Du har väl köpt sånna pärlor och gjort flera egna. Var är det du köper pärlorna? Kan du vara snäll att skriva ut det i ett inlägg. 
Älskar din blogg by the way. Du skriver så bra och om så bra saker som man man vil läsa om. Och så e du så himla fin också :) 
Men jag blir glad om du kan svara på detta i ett inlägg. 
Kram <3
 parlfynd.se!! tack så jätte mycket!! Blir verkligen jätte glad!! 
 
vart är det ni är nånstans?
 Vid min sommarstuga! Bokenäs typ :)
 
Du är så himla snygg alltid! Skulle du kunna lägg upp (mer?) klädråd, tips på hur man ska klä sig snyggt! Vad som är måste att ha i gaderoben osv! 
 Det är väldigt svårt och veta vad jag ska göra för collage om ni inte undrar, hur man kan matcha tex en speciell tröja eller skor osv! 
 
vart köpte du dina leopard byxor?
 på h&m! 
 
Vart kommer kläderna från? :) så fin stil! Kramis
 Kjolen, som egentligen är en klänning kommer ifrån Zara och tröjan är ifrån h&m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0