mini jul

5,6km ifrån min till Iris dörr. Ändå inte så långt, men det va fett jobbigt. Hahaha blev helt slut utav att springa den biten, illailla. Sen gick vi ut och gick 5 km! Nu firar vi jul x2 med mina kusiner, men hälften utav familjen är inte här. Vilket är väldigt tråkigt, men vi försöker ha det som bra som möjligt ändå. 
 Oskar och Max som fick toffiee i julklapp, gött liv 
Spelade precis julklappsspelet och fick ett paket, är alltid sämst
timpans vinst i julklapps spelet, han ville ha godis och det va bara det han fick så han är skit nöjd hahaha
Crispy seaweed, dröm ju. Jag och min bror köpte sjö-gräs chips i en asiat affär, som pappa vann :))) Det måste varit det äckligast jag ätit, tänk er typ. Fisk mat, love. <333 jag fick ett paket och det va body butter som jag hade köpt själv, ändå nöjd XDD
hahahah mamma blev happy iallfall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0