svarar

vad heter märket på din väska eller vart kan man köpa dom?
vad kostar väskan?
Jag tror inte det är direkt nått märke på den men den är iallfall köpt på Bling (lilla butiken) och den kostade 600 kronor. 

 
Sjukt fint hår har du. Använderdu löshår eller är de äkta? :)
ååh tack snälla!! Nej jag har inte löshår!  Ser det ut som det??!? 
 
Kan du visa bättre bild på din jacka? Pris och vart den är ifrån! skitsnygg
Den kommer ifrån Zara och kostade runt 1 000 kronor om jag inte minns fel! Inte jätte bra bild, men det är väll den bästa jag har. 
 
Vad heter appen där du gjorde bilden? :) 
Underbar blogg! :D
Pixlromantic! Tacktacktack!!! 
 
haha asså ja e kanske lite efter som skriver på ett gammalt inlägg men hur mycket kostar de att få tandställning om man inte har fel? asså om man betalar de själv?? har du fått/ska få tandställning? :D
Jag tror att det kostar mellan 20 - 30 000 ?? Jag minns faktist inte vad tandläkarna sa. Nej jag har inte fått tandställning.. Vet inte om jag ska få det heller, hoppas!!
 
Jätte snyggt!!! Vart är jackan ifrån?? Bästa bloggen
Det är en gammal jacka ifrån Bik Bok!!! Ååh tack så jätte mycket!!
 
Vart är halsbandet ifrån? Galet snyggt
Det kommer ifrån Raglady, visst är det!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0