svarar

 Berätta hur du och iris träffades och blev så bra vänner! 
Iris berättar
Jag började i i handboll och då gick Sofia där men då tyckte jag hon va jättecool och våga inte prata med henne. Sen så började jag snacka med Linnea som va kompis med Sofia och så va jag med dom lite utanför handbollen, och detta va nån gång runt 2009. Sen 2010 hade Klara skrivit till alla på facebook så skulle hon träffa Sofia och så skulle jag vara med för att det inte skulle bli så stelt haha.. Då va det väl vi tre ett tag. Sen började vi träna rätt tidigt på vardagarna och då kom Sofia hem till mig innan träningarna i typ ett år och det var väl då vi blev bff eller nåt :P 

Gör ännu mer videonloggar med! 
Bästa bloggen hehe
Får väll försöka göra det, trodde att ni tyckte de va tråkigt med för många videobloggar. Eftersom inte alla kollar på dom xD Åh va glad jag blir, tack!!
 
oj jävlar har du storlek 42 på dina, jag har en vinröd & på den har jag 36, är inte dom där väldigt stora?
ja först beställde jag 38 på den blåa, men jag tyckte den satt så tight över axlarna på man knappt kunde röra sig ? så tog jag den största så jag skulle slippa skicka tillbaka igen.. Den rosa är dock alldeles för stor, men ska fixa det på nått sätt.. hahah!
 
Hur får du dina bilder så vita/ljusa? Verkligen jättefina!
Undrar samma som malin!
Jag redigerar dom i Picasa ändrar först ''Högdager'' till hälften och sen cinemascope effekten på just dem bilderna. Sen var det ljust ute oxå! Tack!!!
 
 
vart är ni?
Vi var hos Emma
 
 
Åh va fint! Köpte du något till Simon?
 
Ja eller hur! Haha nej.. Jag bakade och skrev typ ett ''brev'' 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0