svarar

tack även för de gulliga och snälla kommentarerna, blir så glad!!!

Åh dö snygg väska vart kommer den ifrån och vad är priset ?
Åh tack!! Den kommer ifrån Bling och kostade 600!
 

Vad är det i din mussli? 
Jag tog typ alla fröer jag kunde hitta hemma, linfrön, solrosfrön, havregryn, kokos, så blanda jag allt på en stor form. Tog en halv dl honung och en dl vatten, 3 msk kanel och sen blanda jag ihop allt och sen in i ugnen på 175 grader i 25 min. Sen när det är klart så hällde jag på russin, dem ska ej vara med i ugnen. 

Var kommer jackan ifrån :)
Jofama by Kenza 9, man kan köpa den på Fiorucci, Waséns eller vad det heter sen om du vill beställa är det bara söka på Kenza 9 på google så kommer de väll upp olika sidor. Typ bubbleroom osv. 
 
var finns halsbandet? och vad kosta det? 
Nelly, 199 kronor tror jag det var!
 

Hur får du sånna drop-down meny? Älskar din blogg!
Det är min kära vän Elin som fixat det, så jag har ingen koll, tyvärr :( tack snälla!

varför står det Jenny på den stora nykeln? 
haha för att det är Jennys nykel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0