svarar

jag verkligen älskar din röst! Vill ha den..
Haha oj va go, eller ska jag bli rädd? haha nej men va söt du är. Alla har alltid tyckt att jag har jätte ljus röst och låter som en bebis och jag hade gärna haft en annan mörkare lite hes röst, men tack ska du ha! 
 
 
JAAAAAAA. jag tycker det är super kul och jag kan tittai genom dina outfits flera gånger och jag tröttnar aldrig för att dom är så fina <3 :)
Okej va bra att iallfall tre av mina käraste läsare tycker att det va kul med outfits, haha men vad glad jag blir! Kram på dig!
 
 
Kan inte du lägga ut ett inlägg om receptet! :) kram!
 Okej till en bananpannkaka behöver du, 1 banan och 2 ägg. Mosa gärna den väldigt mogna bannanen och sedan vispa den tillsammans med äggen. Stek på ganska låg värme (6an haha) och vänd den inte för tidigt. Då ser den mer ut som en äggröra än pannkaka, haha kram.
 
hade du magsjuka? :/ 
hoppas allt e bra :)
Nej det tror jag inte eftersom jag gjorde ''de äckliga'' 2 gånger, haha eller jag vet inte om jag hade det. Ja allt är bra, hoppas det är bra med dig med :)
 
 
95% svarta och vita grejer 
haha denna kommentaren? Asså och XD Jag kan ju inte alltid gå runt som en jävla fruktsallad med alla regnbågensfärger, haha gillar svart och vitt kompis. 
 
vad kostade den? :) 
199 svenska riksdaler :)
 
vart har du köpt det jack..? linnet på första bilden? :)
Det är egentligen en t-shirt som jag klippt lite i haha och den köpte jag tyvärr i Kroatien i Sommras. Jack Daniels står det på, haha men hoppas du hittar ett! Finns nog på marknader osånt! 
 

Vart köpte du den fransväskan på första bilden? 
Den kommer ifrån http://www.chapnlle.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0