taaaaaack

Har gjort klart hemkunskaps inlämningen förutom lagt in bilder oså, så jag är nöjd. Sen har jag även tagit en dusch och börjat kolla på PLL! är redan på avsnitt fyra och de är bra tycker jag! Först i början fatta jag ingenting men nu tror jag att jag hänger med iallfall, haha! Tack så mycket för alla tips ni kommenterat!!! grymma är ni. Nu ska jag kolla klart avsnittet sen sova. Godnatt♥ Juste jag har ny header, som min älskade emma har fixat! Jag ska bara ändra färg på bakrunden till grå. Men jag tappa orken att leta efter vilken kod det var så jag gav upp. ELIN??? hjälp 

Kommentarer
Postat av: Julia

Prova #CDCDCD, #C4C4C4 eller #BEBEBE ;)

2013-02-17 @ 22:45:54
URL: http://julianisbet.blogg.se
Postat av: Anonym

vad heter märket på din väska eller vart kan man köpa dom?

2013-02-17 @ 23:16:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0