5 svar

Vem är det på bilden längst upp?????
Haha det är fabbe 
 

de finns ju andra linjer på katrinelund?? typ samhäll/betende osv eller? annars mimers har väl typ handbolls linje? :)
Ja jag vet men det är ju inte så att jag kom in på nån linje på katrinelund katrinelund utan det är ju bara handbollsprofilen jag inte kom in på. Men ja mimers har handbolls profil men jag vill inte gå på mimers.
 
Det finns handboll niu på porthälla med!
Porthälla hade uttagning en dag innan katrinelund så det går ju inte söka in på handboll där nu, haha men snälla ni är som kommenterar om de olika skolorna ändå!! puss
 
 

Vilket lag mötte ni?
Östra göteborg 415 tror jag dom heter, haha! 


hur många poäng har du?:)
215!


Vart har du köpt e rosa iphone skalet? Ofta du har en rosa data?! As najs ju :)
Det är Emilias Iphoneskal och hennes lånedator som man får i skolan om våran vanliga svarta dator går i sönder. Haha dom rosa datorerna suger, men de är väll najs haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0