augusti - november 2012

Augusti 

Åkte ut till Bokenäs med Elin och Linda, vi åt så mycket god mat och jag och Elin badade när det ösegna.. hahah vi tyckte det varfö kallt när solen lyste???? hahahha sen nästa dag regnade det och då skulle vi helt plötsligt bada, vilket var väldigt roligt! 

Saknat alla under sommaren, vi var på ett fysträningsläger innan skolan och handbollen började igen. Det var så jobbigt, men ååh va kul vi hade. 

Rodde ut till en ö i älven med Klara och Iris, där vi skulle tälta. Hahha det var så mysigt tills vi såg att det kröp något på benen. DET VAR FÄSTINGAR, hahah massa små nykläta fästingar på oss överallt, vi slängde av oss kläderna så fort vi kunde, hahah! Vi tände en brasa (eller typ Iris) och mittinatten så väcktes vi av att nån pratar med oss, och skriker vafan gör ni här?!? Det är min ö, typ ni måste komma ut. Vi var så himla rädda eftersom ön var helt öde, förutom vi så fanns det kossor där. Sen visade det säg när vi öppna tältet att det var Iris låtsas pappa Pär, hahah den jäveln. 
Ännu mera tältning med Hugo, Emma, Amanda, Kaiser, Tompan, Phille och Fabbe. 

Skolan började och vi börja i 9an, med en dag ute vid Marstrand för att bada typ? Känndes jätte konstigt när vi var äldst och alla ens kompisar hade slutat och in kom massa 99or på skolan.

September
Hände inte så jätte mycket i september, vi spelade två cuper, jag spräkte min iphone.. igen, skolan va igång igen så man han inte göra så mycket annat.

Oktober
Hade inte många bilder ifrån Oktober, men de hände väll inte så jätte mycket. Tror att jag tog mitt körkort?? fast det kanske va i september? äh jag minns ej, hahah! Började måla om mitt rum, firade att Iris hade fyllt år.

November
Det var mycket handboll, praoade på dagis, gick på gymnasiemässan, var redan skoltrött och köpte nya grejer till rummet. 

December
Onödigt och lägga upp bilder ifrån december eftersom det precis var det, ohohoho

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0