jahapp

Kom precis hem ifrån träningen, den va ganska rolig faktist. Nu är jag hemma och pappa har lackat klart mitt golv, iiiih så najs!!! Bästa pappa, jag tycker det blev jätte fint så om typ två timmar eller nått så ska vi ställa iårdning sängen och alla mina grejer som ligger överallt i hallen däruppe och i min stackars brors rum. Sen  måste jag packa lite, kan nog annars packa imon eftersom vi inte ska åka ifrån idrottshallen förens vid ett. Haha alltid ute i sista minuten, men nu ska jag kolla på världens bästa serie i väntan om att golvet ska torka, tjingeling!
Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)Julafton avslutas med flera avsnitt av one tree hill ❤❤❤ (Taken with GifBoom)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

ta kort på rummet och golvet :D

2013-01-03 @ 22:39:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0