kuuuul kompisar

Jag måste bara säga va kul att ni börjat kommentera endel nu det sista!! Det blir så mycket roligare och blogga när man får respons på det! Och jag ska fixa endel svar till er imon!!
Tränade aldrig idag eftersom jag inte mådde så bra, eller jag hostar typ och har ont i halsen. Vilket suger, får se om jag kan träna imon. Hoppas det! Kom hem ifrån Iris vid nio kanske och sen dess har jag suttit med min familj och bara pratat om resor och kollar nyhter (haha lol) Ååh de skulle sitta så himmla fint om man kunde vakna upp i ett land med strålande sol typ, NU? Nog om mina meningslösa tankar som inte kommer uppfyllas, JUST NU. Ska försöka sova nu. Natttis.

hahah mitt hår i september, saknar längden på det men absolut inte hur mycket det var (!!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är så fin sofia! skulle göra allt för att se ut som dig, världens bästa blogg också! wiiho <3

2013-01-08 @ 23:21:29
Postat av: Anonym

Är du och Simon tillsammans? :)

2013-01-08 @ 23:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0