svarar

skulle du kunna tipsa om bra låtar? :):))))))
Dom flesta tycker att min musiksmak suger, älskar lugna aucustiska låtar. Men om du klickar här så kommer du direkt till den listan jag lyssnar på mest. 

 
10 finaste/snyggaste 98orna på ytterbyskolan? 5killar 5 tjejer
Åh jag blir så trött på sånna här snygg frågor, det finns massa söta 98or på skolan absolut. Men jag känner inte för att skriva ut en massa namn. 
 
Vilken hunky doory tröja tycker du är finast den med stjärna på framtidan eller stjärnor på armbågarna? 
Båda är hur fina som helst!! Men jag hade nog valt den med stjärna på magen iallfall!

 
 
umgås du inte med emma längre?
Haha jo? eller jag fattar inte om jag ej lägger upp en bild på henne på 4 dagar betyder ju inte det att vi inte umgås längre? 
 
 
Hur får du till såna där hjärtan på dina bilder? :)
Vart har du redigerat dom bilderna? Jättefina!!
Den appen jag redigerar mest i är pixlromatic!! Där gär jag hjärtan och alla prikar. Dom hjärtarna finns inte med ifrån bärjan så man får klicka på + tecknet där det står more som finns om man bläddrar till den sista effekten så kan man köpa endel fina effekter för 7 kr. 
 
Vilken skola funderade på? 
Vi måste ju lämna in våra val nästa vecka, och jag tror jag har Hvitfeldska som första val och Katrinelund som andra! 


Vilken färg på primeboots tycker du är finast? 
Bruna lätt, åååh vill så gärna ha ett par!! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0