svarar

Kan inte du visa i en videoblogg hur du fixar dina ögonbryn? 
Nej det känner jag inte riktigt för, hahah.. MEN jag målar bara på mina vanliga. För att få dom mörkare, så jag fyller bara i mina egna bryn. Nopprar dom när jag orkar och då tar jag bara dom stråna som växer lite nedanför typ, eller vad man ska kalla det!
 jag använder en ögonbryns penna som är ifrån H&M, Lightbrown så bra är den! och billig (!!!) 


Vilken linje ska du gå? :)
Samhäll betende! 

Kan inte du tipsa om lite hårprodukter? Ditt hår är så fint!
Om jag ska va ärlig så hade väll jag själv behövt tips.. Duschar de som vanligt med shampoo och balsam, ibland kan det hända att jag använder hårinpackining med! Sen plattar jag ju håret väldigt ofta och även färgar så det är hur slitet som helst.. För jag använder inget värme skydd eller så, så tyvärr får du fråga nån annan. Men tack så mycket sötnos!! 

Var kommer linnet ifrån? 
Köpte det på gina för några årsen.. Tyvärr, men det är ju ett vanligt basic linne och det finns ju typ och köpa överallt! H&M har säkert liknande! 


Jag har oxå ett sådan skärp. Är det bara mitt eller händer det att det ramlar av sådana silver pluppar på ditt med? :)
Ja det är ju inte så jätte bra kvalité på dom.. men har bara tappat några pluppar inte alls många! 3/4 stycken kanske! 


Åh vart kommer tröjan ifrån? Vill ha en lite oversize tröja, svart, som man kan ha till tights, precis så som du har! Om du inte vet kanske du vet någon affär som har snygga? Vet att det finns typ överallt, men hittar aldrig!!
Jag kollade med mina kära mor vart hon köpte den och affären hette Joy, tror att affären finns i Nordstan! Annars om du vill ha oversize på en tröja kan du bara köpa en större storlek. Jag har typ XL eller L på dom tröjorna som egentligen ska sitta tight men jag vill ha dom mer degiga då köper jag bara en större storlek! Hoppas du hittar en tröja, kram!

Hur gjorde du smoothien??
Jag hade kesella, hallon, lite mjölk, banan och sen mixa ihop allt bara! Ta lite vaniljsocker med så blir det ännu goare, haha! 

Åh vad heter effekten? Är det en app? vilken isf? :)
Minns inte vilka effekter jag använde, men appen jag använde heter iallfall pixlromatic!

Kommentarer
Postat av: Anonym

10 finaste/snyggaste 98orna på ytterbyskolan? 5 killar 5 tjejer

2013-01-22 @ 08:50:46
Postat av: alice

Vilken skola funderade på?
Vilken hunky doory tröja tycker du är finast den med stjärna på framtidan eller stjärnor på armbågarna?
Vilken färg på primeboots tycker du är finast?

Kram fina du!

2013-01-22 @ 12:28:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0