svarar

Kan du länka alla bloggar du läser?

Nej jag tror inte det, jag läser alldeles för många bloggar. Vill nog inte ens räkna själv hur många det är, haha så nej tyvärr. 

Kan inte du lägga ut bilder på dig och simon? 
Är ni tillsammans? 
Kan du beskriva hur han är som person? 
Hahha vet inte hur många kommentarer jag fått om mig och Simon. Anledningen till att jag inte svarat på dom är att om jag ska va ärlig, så vet jag inte själv hur man ska beskriva våran relation. Vi är mer än vänner, men typ inte tillsammans. Haha skit komplicerat, men jag älskar han iallfall och han är den goaste jag vet. Vi har det alltid kul och jag är så lycklig tillsammans med honom.
blandande bilder ifrån Juli 2011 och frammåt tills nu, hoho

du borde uppdatera meraaaa!! :)
Mamma sa, drev den som kommentera att du borde uppdatera mer? hahah söt. Nej jag tror faktist inte att jag orkar uppdatera mer än vad jag gör nu.

 

Är också 97 och undrar vilket gymnasium du vill börjar på och varför?
Om jag ska va helt ärlig så vet jag inte, haha funderar fortfarande på det..


Om du skulle byta lag någon gång till vilket lag skulle det då bli?
Kärra tror jag isåfall, eftersom det är väldigt nära härifrån.

 

hur gick det? vilken plats i cupen kom ni och vilka vann?
Haha för oss gick det väll sådär, kunde spelat så mycket bättre. Men vi åkte ut i B-semin och dom som vann A-finalen var HK Country eller hur man stavar.

 

de var as snygga, hur mycket kostade byxorna?? :)
Ja visst är dom, dom kosta 399 kronor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0