lite random grejer om mig

Älskar allt som har med inredning att göra, ååh vill bara flytta hemmifrån och inreda min egna lägenhet!! Men jag får börja med att fixa vår nya sommarstuga, det kommer bli så fint!! 
 
Saltar ALLTID min mat innan jag ens hunnit smaka på den. Allt blir godare med salt, tillochmed kladdkaka.. hahah jag och iris häller alltid i mycket mer salt än vad det ska vara, det blir mycket godare :))) love it
 
Har spelat handboll i halva mitt liv, typ. Började när jag va 8 år och nu är jag ju 16! Tycker fortfarande att det är lika kul och det har blivit så bra nu när vi slagit ihop med 98orna, längtar tills hösten då säsongen börjar!!!
Ååååh bilden är ifrån min första handbollscup 2008!!! MINNEN <333 
Kaffe + oboy är såå gott!! hahah det va så jag lärde mig att tycka om kaffe, lägg i två teskedar oboypulver i din kopp med kaffe. DRÖM.
 
Tycker det är så kul när folk lägger upp en bild på sig själv och ba #love#you#your#perfect hahahahhaha XD
 
Jag läser min egna blogg lite för mycket, hahah serri den är på mest besökta på min dator. LOVE ME MYSELF AND I 
 
De mesta jag ser tänker jag i bilder, om jag tex ser ett gammalt sött par hålla i handen. Så ser jag det som en bild, helst svartvit. ÅÅååh vill bara ta kort på dom :P
 
Alltid när jag va yngre och nu med ibland tänker jag om jag skulle hamna på typ sjukhus, skada mig allarvligt oså. Vilka skulle komma och hälsa på? Eller om man skulle dö, vilka skulle vara ledsna och sakna mig. Så sjuka tankar, men man undrar ju ändå!! 
 
vill ha en katt <333 helst ska den vara kattunge hela tiden, för dom flesta katter blir så fula när dom blir äldre 
 
Blir så arg på mig själv att jag färgade mitt hår mörkt från första början, hade jätte fin naturlig hårfärg innan!! Borde lyssnat på mamma...... Det blev ju alltid finare på sommaren när det solblektes, men asså fan

putarååååå 

gud, #fjortis#14år#yolo#fårintepåmigshortsenlängre#ätitförmycketglass#fuck

vet dock inte om det är slingat på sista bilden??? Iris???? kommer du ihåg, du har tagit bilden ahhah
ASSÅ PÅ RIKTIGT, SER NI HUR LÅNGT HÅRET VA OCKSÅ??????!?!? VARFÖÖÖÖÖÖÖÖÖR VA JAG SÅ DUM
bilderna är ifrån 2011

Kommentarer
Postat av: sweet

haha du är så jävla skön person;)love you.

2013-07-14 @ 20:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0