snart finns det ingen sofia kvar

Myggorna äter upp mig. HEHEH, FÅR PAAAAAAANIK. Sitter utanför farmor och farfar, känner hur det kliar över hela mig. Har fått ett myggbett på mitt pekfinger. Det kliar. När jag gjort klart detta inlägget så får jag äntligen gå in hahah! Bangade intervallerna och styrkan idag, tar det imon på morgonen istället! 
chilling in my hooood

Försöker visa upp mina fina träskor, gick inte så bra. Kan lägga upp ett inlägg och visa alla mina träskor, om ni vill? :)
ser lite ut som en lama
sofia? 
a smile is the best makeup any girl can wear

strong is the new skinny

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHA asså du är så jävla söt sofia!!!! du är typ min förebild. För du bryr dig inte ett skit om vad folk tycker och du är så goooooo. Så jävla underbar och bjuder på dig själv!!!

2013-07-18 @ 23:41:07
Postat av: Emmisen

Hahahaha världens finaste <3333

2013-07-19 @ 02:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0