Godnatt

Satt och kolla på gamla bilder på mamma och pappa, hahaha ni är ju för fina <333 sen tog jag en dusch och nu har jag precis pratat med Simon. Hade tänkt och sova nu för är jätte trött, som vanligt haha... Annars tycker jag det är väldigt tråkigt att det är så få med i tävlingen, blev förvånad eftersom det va ganska många som kommenterade vilken färg jag skulle köpa på armbanden och inga är typ med. Varför? Plz svara kompisar, hahah aja puss godnatt. Dom få som är med har ju väldigt stor chans och vinna, kul för dom iallfall! :)
Gud va mörkt hår jag hade!!! 


Kommentarer
Postat av: Anonym

skickar du vinst på posten?

2013-06-14 @ 08:35:58
Postat av: Anonym

För att vissa inte har instagram eller blogg. :)

2013-06-14 @ 18:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0