svarar

men lol, kan du inte stava till mascara och du är 16 år?
Hahahah tydligen så kunde jag inte det. Så mycket hat kompisar. SPRID KÄRLEK <333 jag skrev K istället för C, omg XD PIIIIN
 
Jag undrar om du brukar festa, det verkar Inte Riktigt så, eller u kanske inte skriver ut det på bloggen? Brukar du dricka isåfall? :)
Nej jag är väll inte direkt nån super party girl, men om det nu skulle vara lite partaj så brukar jag inte direkt skriva FEEEEEEST eller så utan att man drar till en kompis eller så haha :) Ja
 
Har länge funderat på att köpa en vit american vintage tshirt. Tycker du att det är värt? :)
 Både ja och nej, ja för att dom är sååååå sköna och snygga!! Nej för att kvaliten suger, och dom kostar ju ändå 450 kr och det blir massa hål i dom jätte snabbt. Så jag tycker du hälldre ska köpa liknande på hm, jag har själv 3 sånna ifrån h&M och jag har inga hål i dom och dom kostar typ 79? så det är mer värt!!
 
Varför står du så brett med benen? Är det för att du vill ha mellanrum mellan dom?
 JAPP!! i want the gap, nej men seriöst denna kommentaren tyckte jag va så himla rolig. Man står väll  så som man tycker är bekvämast??? hahah eller jag tycker inte att det är sådär skönt och stå med fötterna preciiiis ihop, det känns som man ska ramla då XD
 
 Vad är det för objektiv? Sjukt fina bilder
 Jag läste på Julias  blogg att objektivet hette canon eos 50mm f/1.8

Vad har du för inställningar kör du på M elr vadå på kameran ?
Jag brukar alltid fota med P!
 
Hur viker du ner dina primeboots? :)
 Jag viker bara ner dom! I början känns det jätte trögt och att man ska göra sönder skorna, men man får ta i lite så går det! 
 
 Åh va fin shorts! Var är dom ifrån? När köpte du dom? Hur mycket kostade dom? Du är världens finaste Sofia! ❤
 Jag köpte dom får några årsen ifrån h&m conscious collection och dom kostade 399 kr om jag inte minns fel?? det finns nog liknade på gina!! tack snälla!!!  
  
Först vill jag bara säga att du är sååå sjukt fin Sofia!! Du är en av mina förebilder!! Sen undrar jag vad du använder för smink när du sminkar dig? Speciellt hur du sminkar dina ögon :) Dem är jättefint sminkade hela tiden :) Jag undrar också om du frtfarande tycker bruna primeboots är de rätta valet för jag har sån beslutsångest :D Jättesnällt om du hade kunnat svara på detta idag :D &lt;3
 Åååh gullunge!!! blir så glad av sånna här kommentarer!! Jag kan kanske visa i ett annat inlägg?? om det är okej!! Förlåt att jag svarade några dagar sent men ja tycker att bruna primeboots är finast!! Men det är upp till var och en vad man har för kläder som passar bäst oså!! kram på dig
 
skickar du vinst på posten?
 Ja jag tror att jag kommer göra det! 
 
Ofta ni inte hade bal.. Gud va tråkigt :/ vad gjorde ni ens? Thorild har mycket bättre avslutning (bal)!!! Elr vad tycker du?
 Först va vi inne i skolan och då skulle vi ''mingla'' hahah sen gick vi in till matsalen och åt, medans folk uppträdde och lärarna delade ut priser. Sen gick vi ut och fotade och så fick man sina betyg, sen va det slut. Ja de sög, hahahah nej men det va väll tråkigt att vi inte hittade på något annat.  

Kommentarer
Postat av: Emma

Vad fick di för betyg? Du visade en bild i höstas kan du inte göra det på slutbetygen?

2013-06-19 @ 13:28:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0