tröttis

Min springtur blev inte riktiiiiigt som planerat. Skulle först springa 5 km sen 2,5 km direkt efter så de ändå skulle bli en bit. Hann springa 1 km tills regnet började ösa ner, sen började det åska och blixtra. Hahahha så det blev bara femman idag. Sen när jag kom hem duschade jag, eller ah egentligen kunde jag ju bangat det eftersom jag blev helt genomblöt när jag sprang. Drog sedan på mig one piecen och satte mig i soffan med mamma och pappa och kolla film, ändå mysigt. Nu ska jag sova, godnatt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Lovisa

Jag undrar om du brukar festa, det verkar Inte Riktigt så, eller u kanske inte skriver ut det på bloggen? Brukar du dricka isåfall? :)

2013-06-16 @ 01:20:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0