ååh

Jag har verkligen klädångest varje dag, hahah det låter så himla töntigt men det känns inte som jag har nått och ta på mig. Vill verkligen ha en massa nya grejer, nya snygga jeans, tröjor osvosvosv. SKOR!!! Är typ inte inspererad längre, förut kunde jag se snygga outfits framför mig när jag blunda på kvällen.  (hahahha lol va fult det lät) Men nu känns det som allt blir bajs när jag tar på mig det, typ det jag hade på mig idag ↓ Imorse såg det okej ut, men nu tycker jag skärpet och halsbandet förstör. Sen passar inte mina ash till dessa byxorna, och ah vilka stora problem jag har XDXD

Kommentarer
Postat av: -

De va visst snyggt! Dynder het haha xD

2013-03-19 @ 19:20:38
Postat av: -

Dunder *

2013-03-19 @ 19:21:03
Postat av: Josefin

Som du sa, skärpet kanske förstör lite, utan det hade det nog varit bättre :) Annars tycker jag du har as go stil!!

2013-03-19 @ 19:36:24
Postat av: glad tjej12 :D<33

lol asså jag har exakt samma problem!!! vi kan snacka om det gmn!!! <333333

2013-03-19 @ 21:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0